• Transparantie
  • Actieve ondersteuning en advisering
  • Maximaal gebruik fiscale mogelijkheden
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding
  • Vast prijsafspraken
  • Binnen 24 uur reactie
slide-one
Administratie

Vast bedrag per maand
Snelle service
Top kwaliteit

slide-one - copy
Outsourcen

Flexibele inzet
Ontzorgen
24/7 inzicht

slide-one - copy - copy
Controller

Controle op locatie
Tussentijdse rapportage
Deskundig advies

previous arrow
next arrow

Administratiekantoor Nijmegen

Ben jij op zoek naar een administratiekantoor in Nijmegen of omgeving? Wordt je administratie te veel werk of kom je er niet helemaal meer uit? De Administratiekamer kan jou helpen om ervoor te zorgen dat je geen tijd meer verliest aan administratiewerkzaamheden, maar dat je je helemaal kunt richten op de kernactiviteiten van je onderneming. Laat jouw administratie over aan een professional.

De Administratiekamer is een administratiekantoor nabij Nijmegen dat je graag helpt met de administratie van je onderneming. Of je nu wat hulp kunt gebruiken bij de belastingaangifte, het opstellen van de jaarrekening, of als je graag de gehele administratie wilt uitbesteden, wij staan voor je klaar. Besteed dus niet langer kostbare tijd aan de administratie van je onderneming, maar neem contact met ons op.

Efficiënt en innovatief administratiekantoor in Nijmegen

Wij zijn een vooruitstrevend administratiekantoor dat volgens 'het nieuwe werken' opereert. Op deze manier kunnen onze adviseurs jou het beste van dienst zijn, en dat alles voor een vaste lage prijs. Bij ons betaal je absoluut niet te veel voor een accountant in Nijmegen.

Bij ons kun je jouw financiële administratie op twee manieren aanleveren. Je hebt de mogelijkheid om alles in een ordner te verzamelen, maar we bieden ook de optie om alles digitaal aan te leveren. Als je al je inkoop- en verkoopfacturen in een PDF, XML, EDI of UBL-bestand bij ons aanlevert, kunnen wij een bankkoppeling maken. Hierdoor wordt alles zeer eenvoudig opgehaald en blijft de administratie met minimale inspanning perfect op orde.

Taken: Financieel beheer en advies

Wij voeren diverse taken uit om financiële administratie te beheren. Werkzaamheden omvatten onder andere: boekhouding, facturatie, debiteuren- en crediteurenbeheer, belastingaangiften, salarisadministratie, jaarrekeningen, advies, financiële analyse, automatisering en bedrijfsadministratie. We helpen klanten bij het verkrijgen van inzicht in de financiële situatie en nemen daarmee de administratieve last uit handen. Hierdoor kunnen ondernemers zich concentreren op de hoofdactiviteiten van de onderneming.

Waarom De Administratiekamer?

Door de administratie uit te besteden heb je zelf geen last meer van de administratieve rompslomp en kan jij je weer focussen op de core business van je onderneming. Door te kiezen voor de administratiekamer geniet je naast onze voordelige tarieven van de volgende voordelen:

  • Transparante kosten
  • Actieve ondersteuning en advisering
  • Maximaal gebruik fiscale mogelijkheden
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding
  • Vaste prijsafspraak (all-in)
  • Binnen 24 uur gegarandeerd antwoord op je vragen
Offerte aanvragen Contact opnemen

Industrieweg-Oost 13a
6662 NE Elst
E-mail: info@de-administratiekamer.nl

Offerte aanvragen
Actueel

Transparente kosten - vast maandbedrag

Actieve ondersteuning en advisering

Maximaal gebruik fiscale mogelijkheden

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Vaste prijsafspraak (all-in)

Altijd gegarandeerd binnen 24 uur antwoord op je vragen

Weten wat wij voor je kunnen betekenen?

Offerte aanvragen (kort)

  • Maak een keuze:

Persoonlijk en betrokken

De Administratiekamer is een fris en dynamisch administratiekantoor dat gelooft in een persoonlijke aanpak. Wij vinden het belangrijk om jou als klant goed te kennen en daarom ook betrokken te zijn bij je onderneming. Hierdoor zijn wij in staat met je mee te denken over beslissingen en kunnen we je hierin ook adviseren. Bij De Administratiekamer weet je zeker dat jouw administratie in goede handen is.

Je kunt bij ons terecht voor diverse diensten. Uiteraard zijn wij in te schakelen als administratiekantoor. Echter kun je ook bij ons terecht voor het outsourcen van de administratie en je kunt ons inschakelen als financieel controller. Wij geven jou ook altijd belastingadvies, indien je dat wenst.

Wat kost een administratiekantoor in Nijmegen?

Bij ons betaal je altijd een vaste prijs. Deze baseren wij op het aantal facturen van jouw bedrijf. Zo weten wij hoeveel tijd wij kwijt zijn aan jouw administratie en kunnen wij een gedegen prijs maken. Om een vaste prijs aan te houden, werken wij met abonnementen. Indien je een zelfstandige bent met een eenmanszaak, maatschap of Vof, is het ZZP pakket iets voor jou. Dit is vanaf €95,- per maand. Ben je een ondernemer met een BV? Dan hebben wij het pakket Ondernemer+ voor jou. Dit is vanaf €135,- per maand. Bekijk de pakketten op onze website.

Professionele boekhouder

Wij zijn een administratiekantoor dat actief is in de gehele regio van Nijmegen. Als jij een bedrijf in Arnhem hebt, ben je ook van harte welkom. Schakel ons in als jouw administratiekantoor Arnhem of als financial controller. Wij nemen graag jouw administratie uit handen, zodat jij meer tijd hebt om te focussen op waar jouw hart ligt: ondernemen. Daarnaast voorzien wij jou ook van advies over jouw financiële situatie. Neem dus contact met ons op voor jouw boekhouder in Nijmegen
of boekhouder in Arnhem.

Hulp nodig bij je administratie? Neem contact met ons op

Wil jij je administratie graag uitbesteden aan een administratiekantoor dat altijd up-to-date is en waarvan je zeker weet dat je administratie in goede handen is? Kies dan voor ons administratiekantoor nabij Nijmegen en neem vandaag nog contact met ons op voor een afspraak.

Offerte aanvragen Contact opnemen